PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! בעיה מטען imax b6 לוקח שעותתתתתתתתתתתת



נולד לטוס
21-09-2010, 17:04:59
תנסה להחליף את הספק מתח של המטען ! בדרך כלל זו הבעיה.
אם תצטרך ספק מתח מתאים ואיכותי אני מכיר מישהו שמוכר. שבקרוב
גם יפרסם פה את הספקים וכולם יוכלו לקנות ממנו (וזה לא אני) !!!!

שגיא נסיתי כמה ספקים כולל ספק מחשב זה לא נראה שזה עוזר ולכן אין טעם לקנות משהו שלא בטוח פותר את הבעיה הנ"ל

נולד לטוס
21-09-2010, 17:06:20
אולי המטען דפוק וכביכול כאשר אני מתכנת אותו ל 1C הוא נותן פחות מזה?

נולד לטוס
21-09-2010, 21:07:32
חברה אני כותב מתוך יאוש כבד אחרי שבועות ארוכים של נסיונות של ספקים שונים בטריות בנפחים שונים ,המטען לוקח את הזמן שלו ומטעין בטריה 2.2A בטעינה של 1C בכל המצבים בערך 3 שעות
מה נראה לכם שלא תקין ואיפה הבעיה ?

בברכה כפיר ,תודה

flyinglizard
21-09-2010, 21:23:58
אם זו אותה סוללה ממש (ולא סוללות שונות מאותו סוג), כנראה שהבעיה היא בסוללה עצמה. אתה טוען במצב charge או balance? יכול להיות שאחד התאים דפוק ולא מתאזן.

נולד לטוס
21-09-2010, 22:03:32
בכל הסוללות וכל התאים מאוזנים פשוט התהליך ארוך מאוד אבל מאוזן

אני מטעין בעיקרון בfast וזה עדין ארוך מאוד
דרך אגב הספק כרגע הוא ספק של מחשב ,השתמשתי בעבר בספק של ibm והזמנים דומים
(גם בסוללות יחסית חדשות מאוד)

sagi
21-09-2010, 22:14:08
תנסה להחליף את הספק מתח של המטען ! בדרך כלל זו הבעיה.
אם תצטרך ספק מתח מתאים ואיכותי אני מכיר מישהו שמוכר. שבקרוב
גם יפרסם פה את הספקים וכולם יוכלו לקנות ממנו (וזה לא אני) !!!!

MDreamer
21-09-2010, 22:19:56
נשמע כמו סוללה דפוקה שהמטען מתאמץ להשאיר את המתח לקראת סיום הטעינה איתה או לאזן אותה

נולד לטוס
21-09-2010, 22:25:53
נשמע כמו סוללה דפוקה שהמטען מתאמץ להשאיר את המתח לקראת סיום הטעינה איתה או לאזן אותה

אני מנסה בכל הסוללות וזה לא בדיוק משתנה ולכן הסבירות שכל חמש הסוללות דפוקות הוא קטן אבל, עוד דבר זה לא מתארך לקראת הסיום כל מהלך הטעינה נראה ארוך מדי גם כאשר עולים מ3.8 לדוגמא ומעלה.

עוד שאלה קטנה ,האם כאשר מסבים ספק של מחשב זקוקים לחבר יותר מחוט צהוב אחד ושחור אחד למטען?

נולד לטוס
21-09-2010, 23:51:31
עזרה???????????

snimsky
22-09-2010, 00:18:12
האם כאשר מסבים ספק של מחשב זקוקים לחבר יותר מחוט צהוב אחד ושחור אחד למטען?
כן ולא...
לא כי כל עוד לא פתחת את ספק המחשב, יכול מאוד להיות שאתה תבחר בחוטים שמקבלים את הכח שלהם מאותו rail ואז אתה לא מרוויח דבר מלהשתמש בכמה חוטים ולא אחד (בהנחה שאתה לא מנסה לטעון סוללה מפלצתית...)
כן כי במידה וכן תעשה את הבדיקה ותקפיד לנצל את כל ה rail של ה 12V אז אתה יכול להוליך חוט מכל אחד ולאגד אותם בקונקטור.
היתרון של שימוש בכל ה rail של הספק שלך הוא שאתה מפצל את הזרם הנמשך (יעני "מעמיס") בין כל תתי הספקים, כך כל אחד עובר רגולציה טובה ויעבור "קל" יותר.
אני חושב שלספק מחשב (לא ג'נרי פושט...) ממוצע של mid range יש משהו כמו 2 מסילות של 12V.

נולד לטוס
27-09-2010, 00:08:40
מה עוד הנראה לכם אני עדין באותה בעיה?

אופטימי10
27-09-2010, 14:00:44
אני משתמש בבלנסר הזה עם ספק 2.5 אמפר
כבר חודשיים וטענתי עשרות טעינות כולל סוללות מולחמות

שיצאו מאיזון ואני מרוצה ממנו ..
שאלה : כשאתה מטעין יש לך שני אופציות למסכים
אחד מציג את התאים בנפרד ... מה מראה לך הוולטים בכל תא ותא ??
והשני מציג לך את המתח הכללי של הסוללה ומציג את האמפרים שמושכת
הסוללה .כמה אמפר שעה מראה לך ??

אגב ,, ביום רביעי אני מגיע לפתח תקווה לשלושה ימים
אני מביא אתי את המטען שלי כך שנוכל לעשות בדיקות אם הבעיה בבלנסר או בספק
אם זה מתאים לך תיצור קשר 7305470 -050

imac1
27-09-2010, 14:28:08
צהריים טובים
ראשית יש לך אחלה מטען אני אישית עובד איתו בשטח כבר שנתיים ואין שום בעיה
אם אתה כבר עובד עם ציוד חשמלי אז יכול להיות שיש לך מכשירי מדידה כגון אלו הנמכרים אצל "אחינו "
הסיני.

חבר את המכשיר בכניסה לפני המטען תמדוד את המתח והזרם אם המתח קבוע ללא נפילה ורק הזרם לא מספיק אז יכולה להיות לך בעיה במטען אם המתח לא יציב והוא יורד אז כנראה שהספק לא מספק את הסחורה

כמו כן תמיד יכולה להיות בעיה גם במטען אבל הבדיקה שביקשתי ממך לעשות יכולה לפתור לך את החידה
יום טוב
תומר

ziki
27-09-2010, 14:34:35
נולד לטוס
להלן מספר סיבות שיכולות להעיד על התופעה שאתה מתאר.

סיבה ראשונה, הטענה בפחות מ 1C: קח את הסוללה לאחר שימוש (כאשר היא פרוקה) והכנס אותה למחזור טעינה ב 1C.
אתה אומר שלוקח לך 3 שעות להטעין את הסוללה לכן בדוק כמה קיבולת הסוללה נטענת בכחצי שעת טעינה, צריך לבדוק אם המטען שלך מטעין בפחות מ 1C ולכן לוקח לו יותר מידיי זמן לטעון את הסוללה.

סיבה שניה, המטען מבצע את שלב הטעינה האחרון בו הוא מוריד את זרם הטעינה מוקדם מידיי מה שמאריך את זמן הטעינה אבל את זה ניתן לבדוק רק במעקב אחר כל תהליך הטעינה (צריך לבדוק שזרם הטעינה מתחיל לרדת שמתח התאים מגיע ל 4.2 בתום טעינת כ 90% מהקיבולת של הסוללה ולא לפני כן).

סיבה שלישית, חוסר יכולת של המטען להגיע לאיזון מדוייק של התאים מה שמאריך את זמן הטעינה.

צריך לבדוק את הנ"ל ולאחר שמוצאים את הבעיה צריך להצליב עם סוללה אחרת על מנת לוודא שהבעיה במטען ולא בסוללה.

ziki
27-09-2010, 15:08:39
צהריים טובים
ראשית יש לך אחלה מטען אני אישית עובד איתו בשטח כבר שנתיים ואין שום בעיה
אם אתה כבר עובד עם ציוד חשמלי אז יכול להיות שיש לך מכשירי מדידה כגון אלו הנמכרים אצל "אחינו "
הסיני.

חבר את המכשיר בכניסה לפני המטען תמדוד את המתח והזרם אם המתח קבוע ללא נפילה ורק הזרם לא מספיק אז יכולה להיות לך בעיה במטען אם המתח לא יציב והוא יורד אז כנראה שהספק לא מספק את הסחורה

כמו כן תמיד יכולה להיות בעיה גם במטען אבל הבדיקה שביקשתי ממך לעשות יכולה לפתור לך את החידה
יום טוב
תומר

תומר
ספק אמור לספק מתח קבוע וזרם משתנה בהתאם לצרכן אליו הוא מחובר במסגרת מגבלות ההספק אליו הוא תוכנן.
ספק שיפיל את מתח הכניסה בעקבות אי עמידה בזרם שהצרכן צורך, יגרום למטען להפסיק להטעין או פשוט יאתחל אותו (המתח יפול,המטען יפסיק להטעין,המתח יעלה בחזרה והמטען ידלק חזרה או שפשוט פעולת הטעינה תופסק תלוי במטען).
ספק תקול שלא ישמור על מתח כניסה יציב יפסיק את עבודת המטען אם יחרוג במתח מהתחום שהמטען אמור לעבוד בו ובמידה והחריגות קטנות הרי שהמטען לא ירגיש בכך (למטען יש מייצב מתח משלו) בכל מקרה זה לא רלוונטי לבעיה של טעינה שאורכת יותר זמן.

אופטימי10
27-09-2010, 15:31:04
תומר
ספק אמור לספק מתח קבוע וזרם משתנה בהתאם לצרכן אליו הוא מחובר במסגרת מגבלות ההספק אליו הוא תוכנן.
ספק שיפיל את מתח הכניסה בעקבות אי עמידה בזרם שהצרכן צורך, יגרום למטען להפסיק להטעין או פשוט יאתחל אותו (המתח יפול,המטען יפסיק להטעין,המתח יעלה בחזרה והמטען ידלק חזרה או שפשוט פעולת הטעינה תופסק תלוי במטען).
ספק תקול שלא ישמור על מתח כניסה יציב יפסיק את עבודת המטען אם יחרוג במתח מהתחום שהמטען אמור לעבוד בו ובמידה והחריגות קטנות הרי שהמטען לא ירגיש בכך (למטען יש מייצב מתח משלו) בכל מקרה זה לא רלוונטי לבעיה של טעינה שאורכת יותר זמן.

לגבי הבלנסר IMX הוא מטען מעולה מציג את מתח התאים בנפרד
מציג את מתח הסוללה ומציג את הזרם שהסוללה מושכת
אני ממש לא מבין כיצד הוא לא מזהה היכן הבעיה
אני מטעין אתו את כל סוגי הסוללות בכל פעם אני טוען במתח אחר לפי
הצורך .. והספק שלי כולה 2.5 אמפר אני טוען איתו סוללה 2.8 אמפר שעה
מכוון לזרם 2 אמפר , זמן הטעינה גג שעה בדרך כלל פחות ..

ziki
27-09-2010, 15:35:11
לגבי הבלנסר IMX הוא מטען מעולה מציג את מתח התאים בנפרד
מציג את מתח הסוללה ומציג את הזרם שהסוללה מושכת
אני ממש לא מבין כיצד הוא לא מזהה היכן הבעיה
אני מטעין אתו את כל סוגי הסוללות בכל פעם אני טוען במתח אחר לפי
הצורך .. והספק שלי כולה 2.5 אמפר אני טוען איתו סוללה 2.8 אמפר שעה
מכוון לזרם 2 אמפר , זמן הטעינה גג שעה בדרך כלל פחות ..

אני לא מבין מה הקשר למה שכתבתי?

אופטימי10
27-09-2010, 15:46:59
אני לא מבין מה הקשר למה שכתבתי?

הערתי הייתה כללית ללא קשר לדברים שכתבת
שהם נכונים .. :-))

נולד לטוס
27-09-2010, 16:06:55
נולד לטוס
להלן מספר סיבות שיכולות להעיד על התופעה שאתה מתאר.

סיבה ראשונה, הטענה בפחות מ 1C: קח את הסוללה לאחר שימוש (כאשר היא פרוקה) והכנס אותה למחזור טעינה ב 1C.
אתה אומר שלוקח לך 3 שעות להטעין את הסוללה לכן בדוק כמה קיבולת הסוללה נטענת בכחצי שעת טעינה, צריך לבדוק אם המטען שלך מטעין בפחות מ 1C ולכן לוקח לו יותר מידיי זמן לטעון את הסוללה.

סיבה שניה, המטען מבצע את שלב הטעינה האחרון בו הוא מוריד את זרם הטעינה מוקדם מידיי מה שמאריך את זמן הטעינה אבל את זה ניתן לבדוק רק במעקב אחר כל תהליך הטעינה (צריך לבדוק שזרם הטעינה מתחיל לרדת שמתח התאים מגיע ל 4.2 בתום טעינת כ 90% מהקיבולת של הסוללה ולא לפני כן).

סיבה שלישית, חוסר יכולת של המטען להגיע לאיזון מדוייק של התאים מה שמאריך את זמן הטעינה.

צריך לבדוק את הנ"ל ולאחר שמוצאים את הבעיה צריך להצליב עם סוללה אחרת על מנת לוודא שהבעיה במטען ולא בסוללה.

ציקי שלום
1.אני מטעין ב1c לפחות

2. גם בתחילת הדרך כאילו הוא זוחל ,לדוגמא התחלנו ב 3.81 לכל תא לאחר 40 דקות הגענו 3.40 לתא

3. גם בטעינה ללא באלנסר זה לוקח מלא זמן . (במוד צ'ארג)

מה נראה לך שלא תקין ?

אני מנסה בספק נייח ובספק של נייד ibm ויש לי גם ספק של שני אמפר והכל אותו דבר.

leetal
27-09-2010, 16:26:12
למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.

אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..

ziki
27-09-2010, 16:27:25
ציקי שלום
1.אני מטעין ב1c לפחות

2. גם בתחילת הדרך כאילו הוא זוחל ,לדוגמא התחלנו ב 3.81 לכל תא לאחר 40 דקות הגענו 3.40 לתא

3. גם בטעינה ללא באלנסר זה לוקח מלא זמן . (במוד צ'ארג)

מה נראה לך שלא תקין ?

אני מנסה בספק נייח ובספק של נייד ibm ויש לי גם ספק של שני אמפר והכל אותו דבר.

לפי מה שכתבת אתה פורק ולא מטעין :)
אני יוצא מנקודת הנחה שפשוט כתבת הפוך והכוונה היתה מ 3.4 ל 3.8
ההימור שלי בעניין הזה הוא המטען שפשוט לא מספק את זרם הטעינה הנכון (הוא מטעין בפחות מ 1C).
אל תמהר להסיק מסקנות, עשה את הבדיקות שכתבתי ודווח מה הקיבולת שהוכנסה לסוללה בחצי שעה, ועבור איזו סוללה.

יאיר1
27-09-2010, 17:15:37
למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.

אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..

רעיון מצוין.

נולד לטוס
27-09-2010, 17:47:17
לפי מה שכתבת אתה פורק ולא מטעין :)
אני יוצא מנקודת הנחה שפשוט כתבת הפוך והכוונה היתה מ 3.4 ל 3.8
ההימור שלי בעניין הזה הוא המטען שפשוט לא מספק את זרם הטעינה הנכון (הוא מטעין בפחות מ 1C).
אל תמהר להסיק מסקנות, עשה את הבדיקות שכתבתי ודווח מה הקיבולת שהוכנסה לסוללה בחצי שעה, ועבור איזו סוללה.

הכוונה היתה3.8 ל 3.84 וניסיתי להעלות את הטעינה ל 1.5 c וגם זה לא עזר

נולד לטוס
27-09-2010, 17:47:57
למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.

אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..

האם ניתן להחליף את נגד זה ?

imac1
27-09-2010, 17:50:34
תומר
ספק אמור לספק מתח קבוע וזרם משתנה בהתאם לצרכן אליו הוא מחובר במסגרת מגבלות ההספק אליו הוא תוכנן.
ספק שיפיל את מתח הכניסה בעקבות אי עמידה בזרם שהצרכן צורך, יגרום למטען להפסיק להטעין או פשוט יאתחל אותו (המתח יפול,המטען יפסיק להטעין,המתח יעלה בחזרה והמטען ידלק חזרה או שפשוט פעולת הטעינה תופסק תלוי במטען).
ספק תקול שלא ישמור על מתח כניסה יציב יפסיק את עבודת המטען אם יחרוג במתח מהתחום שהמטען אמור לעבוד בו ובמידה והחריגות קטנות הרי שהמטען לא ירגיש בכך (למטען יש מייצב מתח משלו) בכל מקרה זה לא רלוונטי לבעיה של טעינה שאורכת יותר זמן.



ציקי ערב טוב
הבחור הצעיר לא סיפק אפילו נתון אחד קטן שיאפשר לנו להבין את מה שקורה
אצלו .

מניסיון המטען הזה עובד מאזור ה 10V ועד משהו כמו 18V
בתחום ה10V קיימות תופעות מוזרות במטען (וזה מניסיון איתו)ואני לא מדבר על התראה על מתח נמוך
ובלי שום קשר לא מזיק לבצע מדידה כדי שתוכל לשתף את הפורום אותו אתה שואל שאלות.

עכשיו יש ספקים שלא מעבירים מעל זרם מסוים על כל גיד שיוצא מהם גם את זה ראיתי וזה בלי שום תקלה בספק מדידה זאת יכלה לאשר לנו שזו לא הבעיה!!!!

ועכשיו לחלק הכי חשוב תודה "LEETAL"

למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.

אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..

imac1
27-09-2010, 17:57:31
אם משעמם לך קבל קצת חומר כתוב מהפורום "השכן"
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=746574

ערב טוב
תומר

נולד לטוס
27-09-2010, 18:03:12
ציקי ערב טוב
הבחור הצעיר לא סיפק אפילו נתון אחד קטן שיאפשר לנו להבין את מה שקורה
אצלו .

מניסיון המטען הזה עובד מאזור ה 10V ועד משהו כמו 18V
בתחום ה10V קיימות תופעות מוזרות במטען (וזה מניסיון איתו)ואני לא מדבר על התראה על מתח נמוך
ובלי שום קשר לא מזיק לבצע מדידה כדי שתוכל לשתף את הפורום אותו אתה שואל שאלות.

עכשיו יש ספקים שלא מעבירים מעל זרם מסוים על כל גיד שיוצא מהם גם את זה ראיתי וזה בלי שום תקלה בספק מדידה זאת יכלה לאשר לנו שזו לא הבעיה!!!!

ועכשיו לחלק הכי חשוב תודה "LEETAL"

למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.

אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..

איזה נתון חסר לך לא הבנתי?

ספק ibm 16.5 v 2.2 a

ספק מחשב נייח 20a 12v

בטריות בשלל גוונים ותכולה שתים מהן חדשות מ 2.2 עד 2.8 ואת כולן אני מנסה להטעין ב 1c ובכל מצב אפשרי (איזון,מהירוהטענה רגילה ללא איזון) בכל המצבים אני נתקל באיטיות לכל אורך ההטענה ולא רק בסופה, עוד דבר האמפר נישאר המון זמן ללא שינוי מהותי לדוגמא 2.2 במשך שעתיים ורק לאחר מכן הוא יורד בהתאם לפקודת המטען ושאר קיבולת הסוללה ולכן השאלה היותר נכונה אם זה לא הספק ולפי הדברים מדובר במטען האם אפשר לזהות ולהחליף נגד זה ?

נולד לטוס
27-09-2010, 18:08:22
אם משעמם לך קבל קצת חומר כתוב מהפורום "השכן"
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=746574

ערב טוב
תומר

תודה:)

קראתי כבר בחיפושי באינטרנט אחר מושיע

ziki
27-09-2010, 18:13:48
ציקי ערב טוב
הבחור הצעיר לא סיפק אפילו נתון אחד קטן שיאפשר לנו להבין את מה שקורה
אצלו .

מניסיון המטען הזה עובד מאזור ה 10V ועד משהו כמו 18V
בתחום ה10V קיימות תופעות מוזרות במטען (וזה מניסיון איתו)ואני לא מדבר על התראה על מתח נמוך
ובלי שום קשר לא מזיק לבצע מדידה כדי שתוכל לשתף את הפורום אותו אתה שואל שאלות.

עכשיו יש ספקים שלא מעבירים מעל זרם מסוים על כל גיד שיוצא מהם גם את זה ראיתי וזה בלי שום תקלה בספק מדידה זאת יכלה לאשר לנו שזו לא הבעיה!!!!

ועכשיו לחלק הכי חשוב תודה "LEETAL"

למה כולם מחפשים מתחת לפנס..? די ברור שהבעיה במטען, יש מעגל בתוכו שדוגם את זרם הטעינה, ובמעגל הזה יש נגד הספק של 0.1 אוהם, סביר להניח שהנגד הזה נדפק.. אם בנגד הזה ההתנגדות עולה אז הוא משגע את הפיקוד של המטען.

אפשר לשלול את הבעיה מהספק כח חיצוני ע"י זה שתחבר את המטען למצבר ברכב, ותבדוק אם הבעיה נמשכת..

תומר
לדעתי אתה טועה בגישה שלך לגבי הבדיקה שצריך לעשות במקרה כזה.
אגב, לא תמיד תוכל לזהות ספק שאינו נותן מתח יציב ע"י וולטמטר, לפעמים צריך להעזר בסקופ לצורך הבדיקה מה שאינו נמצא בהישג יד של כל אחד.
בנוסף פותח השירשור כבר ציין שהשתמש במספר ספקים, אף אחד מהם אגב אינו בתחום ה 10V שמהווה את קצה תחום המטען.
יש יותר מחשד שהמטען תקול, על מנת לוודא זאת באופן סופי המלצתי לפותח השירשור לעשות את הבדיקות הנ"ל,זה הכל.

imac1
27-09-2010, 18:56:05
איזה נתון חסר לך לא הבנתי?

ספק ibm 16.5 v 2.2 a

ספק מחשב נייח 20a 12v

בטריות בשלל גוונים ותכולה שתים מהן חדשות מ 2.2 עד 2.8 ואת כולן אני מנסה להטעין ב 1c ובכל מצב אפשרי (איזון,מהירוהטענה רגילה ללא איזון) בכל המצבים אני נתקל באיטיות לכל אורך ההטענה ולא רק בסופה, עוד דבר האמפר נישאר המון זמן ללא שינוי מהותי לדוגמא 2.2 במשך שעתיים ורק לאחר מכן הוא יורד בהתאם לפקודת המטען ושאר קיבולת הסוללה ולכן השאלה היותר נכונה אם זה לא הספק ולפי הדברים מדובר במטען האם אפשר לזהות ולהחליף נגד זה ?

נתון של מתח בזמן טעינה וזרם בזמן טעינה נתונים חשובים מאוד
לא תמיד מה שכתוב על מטען או ספק זה מה שיש בשטח
ועכשיו לתשובה הסופית 99.99% שמעגל הדגימה של המטען שלך דפוק או כמו שרשם (דוד)LEETAL
הנגד עליו כנראה שלא נמצא בערך המקורי שלו

ערב טוב

נולד לטוס
28-09-2010, 00:15:58
נתון של מתח בזמן טעינה וזרם בזמן טעינה נתונים חשובים מאוד
לא תמיד מה שכתוב על מטען או ספק זה מה שיש בשטח
ועכשיו לתשובה הסופית 99.99% שמעגל הדגימה של המטען שלך דפוק או כמו שרשם (דוד)LEETAL
הנגד עליו כנראה שלא נמצא בערך המקורי שלו

ערב טוב

אז מה עושים ניתן להחליף את הנגד הסורר?