PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה קניית מכונית על שלט



th11xx
31-08-2015, 11:46:08
שלום אני רוצה לקנות מכונית על שלט לשטח(דיונות בעיקר) בגודל 8\1 אני רוצה מכונית בראשלאס והתקציב שלי הוא עד 3500 ללא סוללות

רן ענבר
31-08-2015, 18:18:11
שלום וברוך הבא לאתר ולפורום
לפני שאענה לך אבקש להסביר כי באתר זה אנחנו לא עוסקים, דנים, מזכירים או נותנים קישורים לחנויות, אתרים או יבואנים בארץ.
במידה ונרצה לדון במוצר מסויים נעשה זאת ע"י קישור לאתר בחו"ל

כמה שאלות:
כתבת 3500 ללא סוללות:
יש לך סוללות?
איזה?
מטען? יש לך?
איזה?
זה אומנם מוזר להתאים רכב לציוד קיים אבל לפעמים זה חלק מהשיקול שמנחה אותנו

יש לך ניסיון בתחביב?
איזה רכבים היו לך?
אני שואל כדי להסיק אם אתה יכול לקנות רכב מחו"ל או שעדיין צריך עזרה בקנייה בארץ [דבר שמייקר את העיניין]
איפה אתה גר? [כדי לבחור מוצר שקיים בחנות סביבת מגוריך]

לגבי דיונות:
כמעט כל רכב נוסע בדיונות עם צמיגים מתאימים... אבל יש רכבים שיעשו את זה יותר מוצלח מאחרים
תנסה לחשב כמה מהנסיעה תיהיה בדיונות וכמה בשטח אחר
ייתכן ואפשר לפתור את הסיפור של הדיונות עם 4 צמיגי כפות

תענה לי ונתקדם.

th11xx
31-08-2015, 18:28:27
יש לי 2 רכבים אחד סטאמפיד vxl 4x4 והשני tt emta יש לי ידע בתחום ואני לא יודע אם אני רוצה להזמין מחול כי שמעתי שצריך אישור ממשרד התקשורת ואני לא יודע אם זה מסובך
לגבי הסוללות ומטען יש לי מטען דיגיטלי של imax אם אתה מכיר וסוללות יש לי אבל אני יצתרך לקנות עוד לרכב החדש

mironba
02-09-2015, 18:55:34
ממליץ בחום mt4 g3

Sent from my LG-V700 using Tapatalk

korenlevy
02-09-2015, 19:40:03
את ממליץ לו בחום על רכב שכבר יש לו. רק שיש לו גירסה קצת יותר חדשה

רן ענבר
02-09-2015, 21:52:54
אוקי...
אני חייב לומר לך ש... הרכב שיש לך הוא סבבה.
כמה שינויים קטנים והוא ייסע מצויין גם בחול.
צמיגי כפות למשל.

קורן.
אומנם MT4 ו EMTA הם שניהם מאנסטרים בגודל זהה.
העדר הדיפ המרכזי והמבנה השונה של ה EMTA הופך אותו לבעל התנהגות שונה.
כ"כ פחות נוח לעשות בו שינויים כגון הסבה לטראגי...
לדעתי, רוב חלקי ה ST4 לא יתאימו לו.

פותח אשכול יקר.
לטעמי, אתה נמצא במעיין שלב ביניים.
אני יכול לזרוק עליך מספר כלי רכב...אתה תשקיע לא מעט כסף ותקבל רכב די דומה למה שכבר יש לך.
השאלה היא אם זה מה שאתה רוצה?!
דבר נוסף: ב 3500₪ יהיה קשה לקנות גם רכב וגם סוללות לרכב 1/8
וגם המטען שלך טיפה חלש לרוב הסוללות של ה 1/8

רן ענבר

th11xx
05-10-2015, 20:25:35
בסוף החלטתי שאני רוצה לקנות קיט מחול של טראגי. ראיתי שיש קיט ניטרו של team associated rc8 http://www.amainhobbies.com/rc-cars-...c80912/p160598
שצריך להסב לחשמלית
וראיתי שהרבה אנשים מתרשמים ממנו לטובה. וגם ראיתי קיט חשמלי של team durango http://www.amainhobbies.com/rc-cars-...102039/p441192
ורציתי לשאול מה עדיף

lior_shenhar
05-10-2015, 20:29:13
לא מומלץ בכלל חבל על הכסף

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

th11xx
05-10-2015, 20:36:32
למה?

lior_shenhar
05-10-2015, 20:37:48
Team associated מכוניות גרועות היה לי טרגי 1/8 שלהם פשוט רכב גרוע

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

th11xx
05-10-2015, 20:41:53
איזה טראגי היה לך?

lior_shenhar
05-10-2015, 20:42:59
Mt4 הרכב הכי טוב שכסף יכול לקנות
זה מה שקניתי אחר הטרגי הכושלת.
לא זוכר את הדגם מצטער.

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

th11xx
05-10-2015, 20:43:58
אני רוצה טראגי לא מונסטר

רן ענבר
05-10-2015, 23:08:06
מצטער... לא מסכים עם ליאור בכלל.
א. חברת אסוסיאייטד היא מהחברות בשורה הראשונה
הרכבים שלהם מכבים ברוב התחרויות הגדולות ולוקחים לא מעט תארים ביחד עם חברות מצויינות נוספות.
ב. יכולות להיות בעיות נקודתיות בכל רכב אך רובן נובעות מהמרכיב או המסיע של הרכב.
הרכבת קיט של רכב אמנם לא מסובכת אך אי דיוקים בהרכבה או אי תשומת לב לפרטים יוצרים "רכב פוזל" או רכב שעשיר בתקלות.
הכי קל זה להאשים את הרכב

ליאור. [lior_shenhar]
אני מתנצל מראש על ההערה ברבים אך מהערות כאלו יכולים ללמוד שאר הגולשים:
שים לב שמהשאלה של פותח האשכול יש "פינפונג" של שאלה ותשובה בינך לבין פותח האשכול...
אם היית כותב תשובה רצינית בתגובה הראשונה לא היית צריך לענות עוד פעמיים אחר כך
אני מעדיף תשובה מקיפה ומנומקת על סתם קביעה כמו בתגובתך הראשונה.

פותח אשכול יקר:
שני הרכבים שבקישורים שלך מצויינים
לשניהם אין חלקי חילוף בארץ דבר שיקשה עליך מאוד לתחזק אותם לאורך זמן.
מחיר 2 הרכבים הוא ללא משלוח ומע"מ
לשני הרכבים נדרשים:
מנוע+בקר
סרוו
מערכת שלט
צמיגי שטח
סוללות ומטען
צביעת חופה
לרכב הראשון נדרשת ערכת הסבה
לרכב השני נדרשים 4 צמיגים ושמנים לבולמים ולדיפרנציאלים

לדעתי, עלות מינמאלית לפרוייקט כזה היא כ 4500-5000 ש"ח
יש לך תקציב כזה?
יש לך יכולת להתחיל ולסיים פרוייקט שכזה בהבט של הזמנת מוצרים מחו"ל?
יש לך ניסיון בהרכבת קיט של רכב כזה?

רן ענבר

th11xx
05-10-2015, 23:38:06
אין לי נסיון בהרכבת קיט אבל לגבי הכסף וההזמנות מחול אני לא חושב שתהיה בעיה אם צריך עוד כסף אני יחסוך ולא אקנה הכול מייד
וגם רציתי לשאול אז מה אתה חושב איזה טראגי עדיף האסוסיאטד או הדורנגו?

רן ענבר
06-10-2015, 10:08:16
לדעתי, יש פה יותר מידי תמרורי אזהרה שמין הראוי שתיהיה מודע אליהם ואל המשמעויות שלהם:
1. אין לך ניסיון בהרכבת קיט:
א. במידה ותיתקע אתה בבעיה.
אין יבואן מסודר שילווה אותך...זה אמנם לא מסובך אבל יש אלפי פרטים קטנים שמצריכים תשומת לב מלאה
ב. כבר היו פה גולשים שהתחילו פרוייקט כזה, השקיעו לא מעט כסף וראו את הרכב נוסע רק שנה וחצי שנקנה...אחרים לא הסיעו את הרכב עד היום
2. קניה בהמשכים:
יש חלקים שמורכבים תוך כדי בניית הקיט...הרכבתם מאוחר יותר עלולה להיות עבודה כפולה.
3. רכבים ללא חלקי חילוף בארץ
כל תקלה קטנה תצריך המתנה של 2-3-4 שבועות לחלק כשהרכב מושבת

מה אני ממליץ?
קנה MT4 ותהפוך אותה לטראגי משופרת
אתה יכול לקנות את הרכב בחו"ל ואת החלקים להסבה בארץ תוך ליווי של חנות
תקבל תוצאה דומה לקיטים שציינת במחיר נמוך יותר
סבירות ההצלחה גבוהה בהרבה.
ולא פחות חשוב, יש חלקי חילוף בארץ במחירים סבירים

רן ענבר

th11xx
06-10-2015, 10:44:05
אוקי תודה. האם יש קיט של mt4 ?

רן ענבר
06-10-2015, 10:48:21
MT4 זה רכב מוכן לנסיעה
ההסבה שלו לטראגי צפויה לעלות כ 1000 ש"ח וכן אם תרצה לשפר אותו ב"צעצועים נוספים" זה יהיה ע"פ תקציב שלך
הרכב עצמו עולה מחו"ל 2200 ש"ח אחרי משלוח ומיסים
בארץ 3200...
סוללות ומטען בנפרד.

מניסיוני, גולשים שקונים רכב מתעצלים לחכות להגעת הסוללות ולכן קונים סוללות ומטענים לא מתאימים בארץ+ במחיר מופקע.
אני ממליץ לך להתחיל עם קניית מטען+סוללות טובים.

רן ענבר

th11xx
06-10-2015, 11:08:01
ואם לגבי בניית הקיט אוכל לקבל עזרה מחבר מנוסה לדעתך זה עדיין לא כדאי?

רן ענבר
06-10-2015, 14:50:18
הניסיון שלי לגבי חבר/דוד/חבר של אבא הוא לא טוב.
הפתגם שעונה למצב הוא "משענת קנה רצוץ"

מעבר לזה, זה נותן מענה רק לבעיה אחת מתוך כמה שתארתי.

רן ענבר

lior_shenhar
06-10-2015, 15:11:53
Mt4 הרכב הכי טוב שיש היום

Sent from my SM-N915F using Tapatalk

רן ענבר
06-10-2015, 20:43:52
Mt4 הרכב הכי טוב שיש היום

Sent from my SM-N915F using Tapatalk
*סליחה. לחצתי על עריכה במקום על ציטוט

ליאור.
אני אעיר לך פעם שניה [כי את הראשונהלמעלה לא ממש הבנת/התיחסת]:
אם יש לך מה לומר זה מצוין. רק תסביר מה לדעתך טוב ברכב הזה?
ללא הסבר זו תגובה ללא ערך

רן ענבר

losi 8
06-10-2015, 22:02:11
ליאור תפסיק לדבר באוויר.
אל תשווה את הmt4 לrc8t,זה שמיים וארץ.
במקרה עכשיו חזרתי אחרי 4 שעות הסעה.(מ6 עד עכשיו הרגע נכנסתי לבית)נסעתי עם חבר שיש לו eb4 רכב המקביל לmt4 וגם יש לו sc8 שמקביל לrc8t.
הsc8 הרבה יותר איכותית מבחינת פלסטיקה ומתכות.(את זה אני יודע לפי הבית כוסות שנטחן בeb4 אחרי זמן נורא וקצר ולא קשה לשבור שם זרועות מה שלא קרה בsc8 ושניהם עוברות אותו דבר בידיוק והsc8 נוסעת הרבה יותר והרכב הרבה יותר כבד וחוטף מכות חזקות יותר)
בsc8 יש בולמים טובים יותר,שוק טאוור מצויין,זרועות מצויינות,בית כוסות דריפנצאלים הרבה יותר טובות,הרבה פחות חופשים,ברגים לא נופלים ממנה בניגוד לeb4\mt4 גם במקומות שלא צריך לוקטייט במקומות שברגים לא אמורים ליפול.

קח את ההשוואה הזאת לrc8t וmt4.
וגם הבעלים של הeb4+sc8 זה ברור...גם אני שאלתי הוא מרוצה מsc8 יותר זה פשוט רכב טנק נוסע שנה ומשהו עם 0 בלאי.(ויש אותו ל2 חברה שאני מסיע איתם....שניהם אומרים שזה הרכב הכי עמיד שיצא להם לראות ויש להם רחבים להשוואה לא סתם עם ניסיון ברכב אחד)
ואם אתה לא יודע הsc8 זאת הrc8t עם טיפה שינויים בגודל והeb4 זה כמו הmt4 עם קצת שינויים בגודל.
היתרון היחידי שיש לmt4 זה שאם אין לך כח לסדר את הרכב לבד אתה יכל לזרוק אותו בחנות ויתקנו לך אותו.(אבל בנינו...רכב כמו rc8t זה לא רכב שצריך חלקי חילוף ממש לא מעל לממש בסיס)
והמחיר הזול שלה כמובן....

סך הכל אני מאוד אוהב את הeb4\mt4 פשוט זה לא כמו חלק מהרכבים של אסוסיאטד.(ממש לא בגלל שיש לי רכב שלהם בגלל שרואים מה עושות בשטח..לא תראה אותם יושבות על מדרכה לעומת האחרות...כמו הmt4 למניהם בעיקר בגלל זרועות)
פותח אשכול למרות הכל אני עם רן..אתה יכל לקנות את הmt4 ותחליף לה לצמיגים של טראגי ולא הצמיגים הענקיים שמקבלים עם הרכב זה אמור להיות סבבה..הצמיגים המקוריים שלה פשוט חרא ובקפיצות הרכב חוזר חזרה והרכב מתהפך חזרה.
ליאור אני אשמח להסבר למה הmt4 טובה יותר כי היא פשוט לא.

רן ענבר
06-10-2015, 23:26:02
לוסי.
ליאור ואף אחד לא אמר שהרכבים של אסוסיאייטד פחות טובים מטאנדר טייגר
הנקודה הקריטית היא עלות מול תועלת במקרה של הגולש שמולינו.
לקנות קיט של AE מחו"ל ולהרכיב אותו+הבאת כלל האביזרים אינה הפקה שמתאימה לכל אחד
לא במחיר ולא ביכולת הטכנית
כבר היו פה גולשים שנכנסו לכל מיני פרוייקטים שגדולים עליהם [אני עדיין לא יודע מה המצב במקרה שלנו]
רכב של AE יהיה מצויין אך יקר יותר.
במחיר נמוך יותר אפשר לקנות רכב של TT ולהסב אותו ממאנסטר לטראגי+שיפורים ועדיין ישאר עודף מכובד.
אולי התוצאה לא תיהיה 100 אחוז כמו רכב של AE אבל גם 90 אחוז זה מספיק כל עוד אתה לא רוצה להתחרות במסלול

הרעיון הוא להתאים את הדרישות של פותח האשכול עם היכולת שלו והתקציב שלו...

רן ענבר

losi 8
07-10-2015, 00:12:55
להתקע הוא לא יתקע.
יש המון חברה עם rc8t וrc8.2 וsc8 בארץ אז יהיה לו לאן לפנות....

שים לב שאני הסכמתי כמובן עם מה שאתה אומר...וזה לקנות את הmt4 ולהסב אותה לטראגי הmt4 אחלה רכב אבל פחות טוב מrc8t ליאור טוען שהmt4 מצויינת והטראגי 8\1 גרועה.(ואני בטוח שזה סתם באוויר הוא אפילו לא יודע איך קוראים לרכב שהיה לו)
כנראה שעדיף לפותח אשכול את הmt4 מחול אפשר להביא אותה עם "ההסבה"שזה בעיקר הצמיגים זה לא העניין בתגובה שכתבתי.(לא לזה התכוונתי בכל אופן)
אני סך הכל אמרתי שזה לא נכון והrc8t יותר טובה..וזה ברור לשנינו אני חושב.
אמרתי למה הrc8t יותר טובה אני סך הכל בקשתי מליאור שיכתוב למה הmt4 יותר טובה.
ואני עדיין רוצה שהוא יכתוב למה הmt4 יותר טובה כרכב בלי קשר למחיר כמו שהוא טוען או ינמק למה הrc8t גרועה כמו שאמר.(יש דבר אחד בודד שמעצבן בrc8t שאין ברוב הקיטים האחרים וזה הבעיה בנאקלים...זה הבעיה באסוסיאטד בכל רחבי 8\1 שלהם מלבד הrc3be שהיא מדהימה ושמו בה את הנאקלים המשופרים)

רן ענבר
07-10-2015, 11:38:40
ליאור לא טוען כלום
מודעות כאלו הן נוסח "טראקסס שולטטט"
הודעות שלא מובילות לשום מקום.

רן ענבר

Sharel Naftali
07-10-2015, 15:23:46
סליחה שאני נדחף אבל לא אהבתי כל כך את התגובה של חבר פה בפורום אני רוצה לחלוק על דעתו הוא אמר שהrc8 רכב גרוע זה ממש אבל ממש לא נכון מנסיון! זה רכב מהנה מאוד וחזק בטירוף בעל איכות מטורפת ממש צריך להתאים רק מערכת נכונה וסרוו טוב וזה רכב מדהים אני לא יודע איזה נסיון יש לך איתו אבל אני אומר מהניסיון שלי זה רכב מדהים ואיכותי אני מאוד ממליץ עליו רכב פיגוז

Alonjp
13-10-2015, 21:05:19
לדעתי לא צריך תמיד לחפש את ״הכי טוב״, ראיתי יותר מידי חברה שקנו את הטוב ביותר, שפכו על הרכב סה״כ יותר מ6000₪ ולאחר חודשיים שלושה הוא עמד למכירה בפחות מחצי מחיר...
לדעתי הרבה יותר הגיוני לרכוש את ה mt4 מחו״ל + צמיגי בדלנס מודבקים ב-400₪ + ספור/פיניון בכמה עשרות שקלים ולסגור עניין.
יוצא סה״כ 2700₪ ויש לך אחלה רכב ואם נמאס לך אז סביר להניח שתוכל למכור אותו במחיר קרוב למה שהשקעת.

אין ספק שאסוסיאטד היא חברה טובה, אך גם טנדר טייגר (הבעלים אגב) חברה מעולה.
אגב עכשיו הרכבים החדשים של טנדר טייגר שואלים הרבה אלמנטים מאסוסיאטד ויש להם אפילו רכבים מקבילים עם עיצוב מגניב יותר.
הרכבים החדשים שלהם קוצרים ביקורות מעולות בחו״ל ואני בהחלט הייתי שוקל אותם.
הינה דוגמה של בחור שאני אישית דיי מעריך:

http://youtu.be/B07Hl3bLdWQ

Alonjp
13-10-2015, 21:14:40
ויש גם את זה:
http://www.bigsquidrc.com/thunder-tiger-jackal-desert-buggy-review/
לדעתי זה רכב מעניין יותר מטראגי, אבל זה מאוד אישי.

http://youtu.be/2xHpZLsO_lA

ויש כמובן את ה yeti xl של אקסיאל שלדעתי יכול לספק טונות של הנאה לבאשינג, כנראה הרבה יותר מטראגי.
יש לו קיט מעולה..
והוא אפילו לא כל כך יקר (אבל גם לא זול במיוחד).

nils3373
14-10-2015, 07:06:00
אלון, לגבי הייטי XL (גרסת RTR), הרכב אכן מרשים מאוד אבל הבנתי מחברה בארץ (יש 4 שקנו ביחד) ומפורומים בחו"ל שהוא מצריך הוצאה נוספת לא קטנה בכדי לעמוד בגודל ובעוצמה שלו. חלק מהפלסטיקה לא מצליחה לתמוך בכח של הרכב עקב משקלו הגבוה והגלגלים הגדולים, המשולשים סופר בעייתיים ועוד. הקיט בהחלט עדיף אבל גם כאן יש הוצאות גבוהות נוספות.

Alonjp
14-10-2015, 21:03:56
יכול להיות שיש עוד הוצאות.
לקיט יש דיי הרבה שיפורים על פני ה rtr שממש עושים את ההבדל.
משולשים זו הצרה הכי קטנה לדעתי, אני מניח ש RPM יטפלו בזה ��(אם לא טיפלו כבר).
הקיט כמובן דורש אלקטרוניקה שזו עוד הוצאה.
מערכת טובה תעלה 800-1000₪, שלט עוד 150₪, סרוו עוד 50₪ (כן, סרוו מעולה שלא נופל מסרוו ב-500₪).
אבל אז אתה מקבל את אחת המכוניות המעניינות לבאשינג, הרבה יותר מטראגי לדעתי.
לדעתי זה עולם אחר, טראגי זה סוג של פשרה, רכב טוב גם לבאשינג וגם למסלול, ורסטילי.
היטי XL עולה עליו בבאשינג בכמה רמות, יכולה להיות מעולה בדיונות ועם מערכת סנסור היא גם יכולה לזחול לא רע בכלל, אך תשכח ממסלול.
בסופו של דבר זה עניין של העדפה אישית.
אני יודע במה אני הייתי בוחר..

nils3373
15-10-2015, 14:24:35
ממה שראיתי קשה לשלוט על הרכב במהירויות גבוהות ובנוסף יש גם צורך להחליף את זרועות ההיגוי של הרכב על המקום.
מערכת טובה עולה בין 900 עד 1300 ש"ח אם לא תפסו אותך במכס. שלט סביר עולה עוד 400 ש"ח מינימום - אם התכוונת לFlysky אז יותר פשוט לזרוק את הכסף ישירות לפח. סרוו למפלצת הזו עולה מינימום 80 דולר - איזה סרוו אתה ממליץ שעולה 50 ש"ח?

Alonjp
15-10-2015, 16:02:56
מערכת של hobbywing סנסור 150 אמפר עולה 800₪ ומתפקדת לא פחות טוב מקסטל.
שלט של flysky יהיה לא פחות טוב משלט שמקבלים ב RTR, להיפך, הוא יהיה הרבה יותר טוב.
אבל אני אישית הייתי ממליץ על ה radiolink RC3G, שלט ארבע ערוצים עם מיקסרים, ABS, ג׳ירו ועוד ובמחיר של 200₪.
מניסיון שלי הוא עושה את העבודה (לי יש את הגירסה ללא הג׳ירו)
סרוו אני אישית ממליץ על towerpro 958, חזק זריז שקט ואמין.
יזיז את הגלגלים של היטי XL בלי בעיה.
מניסיון שלי (ושל עוד רבים בעלום) הוא עובד טוב יותר מסוויים ממותגם כמו סווקס או הייטק.
אם אתה לא מאמין אז תשקיע 50₪ ותבדוק אותי.. :rolleyes: